Gogosari In Otet Cu Fierbere

Sunt foarte gustosi crocanti dulci acrisori exact asa cum ne plac noua. 400 grame zahăr.

Gogosari La Otet Fara Fierbere Caietul Cu Retete

Gogoşari în oţet reţeta 1.

Gogosari in otet cu fierbere. Mai multe retete cu gogosari pentru iarna vedeti aici veti gasi retete de gogosari umpluti cu struguri sau conopida gogosari marinati in bulion gogosari murati la rece si gogosari in sos de mustar puteti vedea mai jos fiecare dintre aceste retete. Este reteta pe care mama o pregateste de cand eram copil si este cea care imi place cel mai. O lingurita rasa de sare grunjoasa o lingurita cu varf de zahar tos 5 linguri cu otet alimentar din vin de 9 grade.

O legătură frunze de ţelină. A doua reteta din seria conservelor pentru iarna pe care am inceput o zilele trecute cand am postat articolul despre cum sa faci suc de rosii fara conservanti click aici am hotarat sa fie cea de gogosari in otet fara fierbere si fara conservant. Gogosari in otet fara fierbere si fara conservant.

Dupa 12 ore acesti gogosari in otet arata asa. Gogoşari în oţet fără fierbere. In fiecare borcan de 0 8 kg se pune.

4 kg de gogoşari. 80 grame sare pentru murături. Reteta de gogosari la otet fara fierbere o am de la o matusa si de ani de zile doar asa pun gogosarii.

Este o reteta simpla si rapida pe care am luat o. Va recomand si gogosarii in sos de mustar ideali mai ales pentru fripturi. Felii de gogosari asezate in borcanele cu condimente pentru gogosari in otet.

Au lasat zeama s au inmuiat un pic si incep sa aiba aspect de muratura. Gogosari in otet reteta cu gogosari opariti. Astăzi va vom prezenţa o reţeta de gogoşari în oţet care nu necesită fierbere şi nici conservant.

Asezare in borcane gogosari in otet la rece fara fierbere. In plus reteta de gogosari in otet fara fierbere la rece are ca ajutor hreanul ce va pastra gogosarii tari. 5 kilograme de gogoşari 5 litri de apă 1 litru de oţet 2 linguri de ulei opţional sare după gust zahăr după gust boabe de piper boabe de muştar foi de dafin hrean.

Gustul dulce acrisor al acestor gogosari este pe placul meu. O lingură de boabe de piper. Gogoşarii în oţet pot fi preparaţi foarte uşor datorită unor reţete simple care nu necesită mult timp şi prea multă iscusinţă.

Sotul meu prefera muraturile in saramura dar eu am o mare slabiciune pentru gogosarii in otet. S au pastrat crocanti tari si aromati. Iata si o poza cu gogosarii dupa 1 an.

Reteta de gogosari in otet este una foarte draga sufletului meu. Au un miros foarte placut si daca i gustati veti fi surprinsi de gustul dulceag. 400 ml oţet de vin de 9 grade.

Reteta Gogosari Cu Conopida In Otet

Gogosari In Otet Fara Fierbere La Rece Diva In Bucatarie

Rețetă Gogoșari In Oțet Fără Fierbere Mod De Preparea Ușor și Rapid

Gogosari Opariti In Otet Cu Zahar Diva In Bucatarie

Gogosari In Otet La Rece Fara Fierbere Savori Urbane Recipe Canning Recipes Food Romanian Food

Gogosari In Otet La Rece Reteta Simpla Gina Bradea

Gogosari In Otet La Rece Fara Fierbere Youtube

Gogosari In Otet Fara Fierbere Si Fara Conservant Recipe Canned Food Canning Recipes Food And Drink

Gogosari Conservati In Otet Cum Fac Eu


You have just read the article entitled Gogosari In Otet Cu Fierbere. You can also bookmark this page with the URL : https://malaypesa.blogspot.com/2020/12/gogosari-in-otet-cu-fierbere.html

Belum ada Komentar untuk "Gogosari In Otet Cu Fierbere"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel